Harmonogram zadań służy do wielu celów. Jednym z nich jest możliwość dodania właściwości dostosowanych do części.
Jak to działa?
Uruchom Harmonogram zadań – dostępny od wersji Professional wzwyż. Wybierz Aktualizuj dostosowane właściwości określając folder z plikami lub bezpośrednio pliki.
W przypadku właściwości tekstowych należy wpisać odpowiedni tekst.
A w przypadku właściwości fizycznych, po prostu należy wybrać właściwość z listy rozwijalnej. UWAGA! Nie martw się, że nazwa pliku podczas wyboru jest inna (tutaj „część1”). W docelowej części program użyje właściwej nazwy.
W jaki jeszcze sposób możesz uzupełnić właściwości?
Służy do tego m.in. Wizualizacja złożenia.
Należy dodać nowe kolumny i wybierając Więcej z listy wybrać np. masę czy materiał. Po dodaniu będą widoczne w częściach, w których właściwości zostały już uzupełnione.
W przypadku materiału w kolumnie SW-Materiał możesz wybrać z ulubionych lub wybrać Edytuj materiał i go określić!