3D紋理, 即映射Graphics文件中嘅凹凸

3D紋理 pozwala na utworzenie wypukłości w modelu siatkowym na bazie pliku graficznego. Działa to podobnie jak w mapowaniu podczas renderowania, przy czym w przypadku tekstury 3D powstaje model z realną deformacją.

Zobacz w jaki sposób w trzech krokach utworzyć taką deformację.

1. Zamień model na tzw. siatkowy.

tekstura 3D

 

2. Dodaj wygląd.

tekstura 3D

3. Utwórz Teksturę 3D.

tekstura 3D

Wybierz odpowiednie parametry. 但是,請記住, iż pracując na modelu siatkowym (składającym się z trójkątów), znaczne zmniejszenie rozmiaru czy też duże wygładzenie skutkuje drastycznym wydłużeniem czasu obliczenia tej operacji. Jednocześnie wzrasta rozmiar pliku.

tekstura 3D

Oczywiście model taki nie będzie wygładzony

Jeżeli chcesz poznać inne techniki pracy z siatkami – 我邀請你參加我嘅培訓: 網址://solid-szkolenia.pl/szkolenia-otwarte-1/

留言

您的電子郵件地址將唔會被公佈.