Site icon SOLIDWORKS BLOG – wszystko o programie SOLIDWORKS

3D紋理, 即映射Graphics文件中嘅凹凸

tekstura 3D

3D紋理 pozwala na utworzenie wypukłości w modelu siatkowym na bazie pliku graficznego. Działa to podobnie jak w mapowaniu podczas renderowania, przy czym w przypadku tekstury 3D powstaje model z realną deformacją.

Zobacz w jaki sposób w trzech krokach utworzyć taką deformację.

1. Zamień model na tzw. siatkowy.

2. Dodaj wygląd.

3. Utwórz Teksturę 3D.

Wybierz odpowiednie parametry. 但是,請記住, iż pracując na modelu siatkowym (składającym się z trójkątów), znaczne zmniejszenie rozmiaru czy też duże wygładzenie skutkuje drastycznym wydłużeniem czasu obliczenia tej operacji. Jednocześnie wzrasta rozmiar pliku.

Oczywiście model taki nie będzie wygładzony…

Jeżeli chcesz poznać inne techniki pracy z siatkami – zapraszam na moje szkolenia: 網址://solid-szkolenia.pl/szkolenia-otwarte-1/

Exit mobile version