改變過去同而家嘅拍攝方向

W złożeniach różne komponenty mogą mieć różną orientacjęto naturalne. Jednak kiedy wykonujemy rozstrzelenie, kierunki są powiązane z globalnym układem 3D. 換句話說,, klikając w komponent strzałki X,Y, Z będą ustawione tak samo jak wskazuje triada w lewym dolnym rogu ekranu. Może to skutkować kolizją podczas przenoszenia komponentów.

rozstrzelenie

Jest jednak pewne rozwiązanie!

W celu zmiany kierunku na ten powiązany z rozstrzelaną częścią, 選擇 Obróć wokół początku układu współrzędnych każdego komponentu.

rozstrzelenie

W starszych wersjach SOLIDWORKS, kiedy nie było takiej opcji, zmiana kierunku polegała na przeciągnięciu środka układu (białej kulki) na ścianę komponentu do rozstrzelenia. W ten sposób kierunek rozstrzelenia będzie zorientowany tak, jak układ osi wskazanej części.

rozstrzelenie

 

 

留言

您的電子郵件地址將唔會被公佈.