Typ wymiarów w rysunkach: Rzut vs. Rzeczywisty

Lo sabías, ese… ?

W rysunkach SOLIDWORKS istnieją dwa typy wymiarów: Rzeczywisty Como probablemente sepa, el modo de visualización más eficiente en SOLIDWORKS es Lanzar. Być może nigdy nie zastanawiałeś się po co są te dwie opcjedlatego pokażę to na przykładzie.

Domyślnie podczas wymiarowania w rzutowaniu prostokątnym użyty jest tryb Lanzar.

rzut

Co się stanie po przełączeniu na Rzeczywisty? Wyświetli się ostrzeżenie i wymiar zmieni wartość lub w niektórych przypadkach znikniew zależności jakie odniesienia podczas wymiarowania zostały wskazane. Lecz dodając go ponownie będzie miał inną wartość.

Po zmianie wygląda to następująco:

rzut vs. rzeczywisty

Wynika to ze sposobu poprowadzenia wymiaru, co doskonale widać po obróceniu widoku w 3D. Lanzar to wymiar od punktu do punktu zrzutowany na płaszczyznę, natomiast Rzeczywisty wymiar mierzony jest w trójwymiarze.

rzut vs. rzeczywisty

En el caso de estructuras soldadas, se inserta un marco después de hacer clic derecho en una posición seleccionada en! W trybie aksonometrycznym lub izometrycznym (dowolnym nieprostokątnym) domyślnie używany jest tryb Rzutowanie!

rzut vs. rzeczywisty

—————–

y listo:

Dimensiones en el dibujo en vistas isométricas y similares.

Marco de borde en parte

Su dirección de correo electrónico no será publicada.