Lo sabías, że… ?
W rysunkach SOLIDWORKS istnieją dwa typy wymiarów: Rzeczywisty Como probablemente sepa, el modo de visualización más eficiente en SOLIDWORKS es Lanzar. Być może nigdy nie zastanawiałeś się po co są te dwie opcje – dlatego pokażę to na przykładzie.
Domyślnie podczas wymiarowania w rzutowaniu prostokątnym użyty jest tryb Lanzar.
Co się stanie po przełączeniu na Rzeczywisty? Wyświetli się ostrzeżenie i wymiar zmieni wartość lub w niektórych przypadkach zniknie – w zależności jakie odniesienia podczas wymiarowania zostały wskazane. Lecz dodając go ponownie będzie miał inną wartość.
Po zmianie wygląda to następująco:
Wynika to ze sposobu poprowadzenia wymiaru, co doskonale widać po obróceniu widoku w 3D. Lanzar to wymiar od punktu do punktu zrzutowany na płaszczyznę, natomiast Rzeczywisty wymiar mierzony jest w trójwymiarze.
En el caso de estructuras soldadas, se inserta un marco después de hacer clic derecho en una posición seleccionada en! W trybie aksonometrycznym lub izometrycznym (dowolnym nieprostokątnym) domyślnie używany jest tryb Rzutowanie!
—————–
y listo: