Textura 3D, es decir, mapeo de relieve desde un archivo gráfico

Textura 3D pozwala na utworzenie wypukłości w modelu siatkowym na bazie pliku graficznego. Działa to podobnie jak w mapowaniu podczas renderowania, przy czym w przypadku tekstury 3D powstaje model z realną deformacją.

Zobacz w jaki sposób w trzech krokach utworzyć taką deformację.

1. Zamień model na tzw. siatkowy.

tekstura 3D

 

2. Dodaj wygląd.

tekstura 3D

3. Utwórz Teksturę 3D.

tekstura 3D

Wybierz odpowiednie parametry. Pero recuerda, iż pracując na modelu siatkowym (składającym się z trójkątów), znaczne zmniejszenie rozmiaru czy też duże wygładzenie skutkuje drastycznym wydłużeniem czasu obliczenia tej operacji. Jednocześnie wzrasta rozmiar pliku.

tekstura 3D

Oczywiście model taki nie będzie wygładzony

Jeżeli chcesz poznać inne techniki pracy z siatkami – luego puede leer su descripción antes de arrastrar o simplemente abrirlo: dv://solid-szkolenia.pl/szkolenia-otwarte-1/

Marco de borde en parte

Su dirección de correo electrónico no será publicada.