Änderung der Schussrichtung damals und heute

In Baugruppen können verschiedene Komponenten unterschiedliche Ausrichtungen haben – es ist natürlich. Allerdings, wenn wir das Shooting machen, kierunki są powiązane z globalnym układem 3D. Mit anderen Worten, klikając w komponent strzałki X,und, Z będą ustawione tak samo jak wskazuje triada w lewym dolnym rogu ekranu. Może to skutkować kolizją podczas przenoszenia komponentów.

rozstrzelenie

Es gibt jedoch eine Lösung!

W celu zmiany kierunku na ten powiązany z rozstrzelaną częścią, muss wählen Obróć wokół początku układu współrzędnych każdego komponentu.

rozstrzelenie

W starszych wersjach SOLIDWORKS, kiedy nie było takiej opcji, zmiana kierunku polegała na przeciągnięciu środka układu (białej kulki) na ścianę komponentu do rozstrzelenia. W ten sposób kierunek rozstrzelenia będzie zorientowany tak, jak układ osi wskazanej części.

rozstrzelenie

 

 

Hinterlasse eine Antwort

Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.