繪製正方形嘅三種方法. 你識佢哋?

你知唔知, 那… ?

Modele 3D powstają na bazie szkicu, a ten często bywa symetryczny. Niestety nie ma takiej możliwości, by od razu narysować kwadrat.

Poznaj zatem trzy moje sposoby rysowania tego kształtu.

1. Odsunięcie dwukierunkowe.

Rysuję linięnajlepiej symetryczną z punktu środkowego.

kwadrat

然後我揀 Odsuń elementy. W opcjach zaznaczam DwukierunkoweZamykaj końce (線). Warto włączyć Geometrię konstrukcyjną, która zamieni konturową linię źródłową na pomocniczą.

kwadrat

Dodaj relacje 平等 zaznaczając linię w środku oraz jedną pionowąto dodefiniuje szkic. Jeśli chcesz usunąć jeden z wymiarów ( 呢度 200.00), możesz łatwo to zrobić, ale w zamian dodając relacje.

kwadrat

2. Wielobok.

Wielobok jest narzędziem za pewno najczęściej wykorzystywanym do rysowania sześciokąta (違約). Ale można go również używać do rysowania równobocznego trójkąta czy kwadratu.

kwadrat

Żeby dodefiniować szkic należy zaznaczyć jedną z liniipionową lub poziomą i dodać im właśnie taką relację. Wówczas szkic zrobi się czarny.

kwadrat

3. Prostokąt ze środka.

Prostokąt ze środka jest bardzo wygodnym narzędziem, gdyż pozwala rysować symetryczne figury. Świetnie sprawdzi się pod kątem rysowania kwadratu, jednak warto zmienić opcję na Z punktów środkowych. 點解?

kwadrat

因此, że możesz łatwo ramką zaznaczyć dwie sąsiednie linie dodając im relację 平等. W ten sposób z prostokąta powstaje kwadrat. Wystarczy dodać wymiar długości jednego boku by całkowicie zdefiniować szkic.

kwadrat

提示!

Pamiętaj żeby dodać symbol kwadratu, jeżeli kształt sterowany jest za pomocą jednego wymiaru. Wyeliminuje to wszelkie wątpliwości co do jednakowej długości boków.

kwadrat

 

留言

您的電子郵件地址將唔會被公佈.