Renderowanie płynów umieszczonych w transparentnych butelkach

你知唔知, 那… ?

Wykonując wizualizacje butelek, słojów, innych transparentnych opakowań, w których są płyny pamiętaj o jednej zasadzie.

Pomiędzy obiektem płynu a butelką musi znajdować się przerwa!

Brak przerwy oznacza, że ściany się stykająbędą wyświetlane z charakterystyczną mozaiką.

Najlepszym sposobem zrobienia przerwy będzie przeniesienie przylegającej na zero ściany lub prześwit w operacji 印記. Ta ostatnia operacja w ogóle świetnie sprawdzi się w modelowaniu obiektu płynu. Dotyczy to jednak pracy w części wieloobiektowej. Jeżeli stosujesz analogiczną operację w złożeniu, 噉係 Gniazdo, tam przerwę definiuje się procentowo. 意味住好多, że się ta metoda nie sprawdzi i trzeba przenosić ściany operacją Przenieś.

Przykłady renderingów z użyciem powyższej techniki przedstawiają wybrane obrazki z moich prac.

A w przykładzie poniżej wprawne oko dostrzeże mozaikę na fragmencie łyżki. 意味住好多, że pomiędzy płynem a szklanką jest przerwa, ale pomiędzy łyżką a płynem jej nie ma lub jest zbyt mała.

 

留言

您的電子郵件地址將唔會被公佈.