Renderizado de líquidos colocados en botellas transparentes

Lo sabías, ese… ?

Wykonując wizualizacje butelek, słojów, innych transparentnych opakowań, w których są płyny pamiętaj o jednej zasadzie.

Pomiędzy obiektem płynu a butelką musi znajdować się przerwa!

Brak przerwy oznacza, że ściany się stykająbędą wyświetlane z charakterystyczną mozaiką.

Najlepszym sposobem zrobienia przerwy będzie przeniesienie przylegającej na zero ściany lub prześwit w operacji imprimir. Ta ostatnia operacja w ogóle świetnie sprawdzi się w modelowaniu obiektu płynu. Dotyczy to jednak pracy w części wieloobiektowej. Jeżeli stosujesz analogiczną operację w złożeniu, es decir Nido, tam przerwę definiuje się procentowo. significa mucho, że się ta metoda nie sprawdzi i trzeba przenosić ściany operacją Przenieś.

Przykłady renderingów z użyciem powyższej techniki przedstawiają wybrane obrazki z moich prac.

A w przykładzie poniżej wprawne oko dostrzeże mozaikę na fragmencie łyżki. significa mucho, że pomiędzy płynem a szklanką jest przerwa, ale pomiędzy łyżką a płynem jej nie ma lub jest zbyt mała.

 

Marco de borde en parte

Su dirección de correo electrónico no será publicada.