Girar alrededor del piso del escenario bloquea el eje vertical de rotación

Lo sabías, ese… ?

Obracając modele 3D często nie mamy nad tym pełnej kontroli. Oczywiście dla doświadczonych użytkowników lub osób używających manipulatorów nie stanowi to problemu.

Ale osoby początkujące mogą mieć małe trudności z wyczuciem środka obrotu. Dlatego istnieje możliwość zablokowania osi pionowej (domyślnie jest to oś Y dla widoku z przodu).

Żeby zablokować oś należy wybrać menu Widok > Modificar > Obróć dookoła podłogi sceny.

Obróć dookoła podłogi sceny

Dzięki temu łatwiej będzie obracać modelem zachowując wyrównanie do podłoża. En otras palabras, po wciśnięciu kółka myszy i przesunięciu lewo <-> prawo cały czas widzimy obiekt od góry. Jeżeli opcja ta nie byłaby włączona, analogicznie obracając zobaczymy w pewnym momencie model od dołu.

Obróć dookoła podłogi sceny

Marco de borde en parte

Su dirección de correo electrónico no será publicada.