Dos formas de mostrar cómo quitar un perno o una tuerca en una animación

animaciones, que se puede realizar en SOLIDWORKS puede contener varios elementos.

Hoy quiero mostrarles una manera de mostrar cómo atornillar o quitar un tornillo., nakrętki itp.

Método 1.

W mojej ocenie to najprostszy sposób polegający na wykorzystaniu rozstrzelenia w kreatorze animacji. Rozstrzelenie musi łączyć dwa typu ruchuprzesuw (na wysokość nakrętki) puede acercar/alejar al mismo tiempo con la tecla obrotem (tutaj 5 obrotów).

animacja wykręcenia

animacja wykręcenia

Método 2.

W drugiej metodzie jest więcej pracy. Należy w animacji utworzyć Napędstały ruch obrotowy. Ów napęd musi być skorelowany z przesuwem, którym może być standardowe rozstrzelenie. Ale można ten ruch liniowy przygotować w formie sterowania wiązaniem. Przy czym często się stosuje wiązanie limitu liniowego, albo zwykłe wiązanie odległości. Problematyczny jest fakt, iż w normalnym przypadku nikt nie łączy śruby w złożeniu wiązaniem odległości, tylko wiązaniem Wspólne.

Więc w celu wykonania tego sterowania odległością, wcześniej musimy zamienić na wiązanie odległości. Na początku animacji wartość wyniesie zero, a na końcu odległość trzeba zmienić na wartość równą przesunięciu liniowemu. Gdyby nie było tam wiązania, to można również użyć opcji przenieś triadą. Ogólnie przesuw może być zrealizowany na wiele sposobów i trzeba go połączyć z Napędem obrotowym.

animacja wykręcenia

animacja wykręcenia

Marco de borde en parte

Su dirección de correo electrónico no será publicada.