點解細節唔係躺喺地下,而是懸在空中?

你知唔知, 那… ?

Czasem po włączeniu RealView lub cienia powstaje przerwa pomiędzy podłożem a detalem. Oczywiście wygląda to niedobrze i jeżeli wykonamy rendering, cały realizm zepsuje wspomniany fakt unoszenia się detalu w powietrzu.

Szczególnie w przypadku skomplikowanych modeli, SOLIDWORKS może mieć problem z poprawnym wyliczeniem odsunięcia podłogi.

Nie mniej istnieją dwa narzędzia pozwalające skorygować położenie podłogi względem obiektu 3D. Pierwszym z nich jest przycisk Odsunięcie do geometriijego użycie ma sens, jeżeli podłoga jest w dobrej płaszczyźnie lecz nie przylega do dolnej ściany modelu.

odsunięcie podłogi

 

Druga opcja wymaga wstawienia płaszczyzny. Jednak jest ona o tyle uniwersalna, że można ją wykorzystać również w sytuacji, gdy płaszczyzna podłoża jest błędnie ustawiona. Czyli po wstawieniu dodatkowej płaszczyzny (dowolną techniką) można ją wskazać na liście rozwijalnej Wyrównaj podłogę z.

留言

您的電子郵件地址將唔會被公佈.