Dlaczego detal nie leży na podłożu tylko wisi w powietrzu?

Lo sabías, ese… ?

Czasem po włączeniu RealView lub cienia powstaje przerwa pomiędzy podłożem a detalem. Oczywiście wygląda to niedobrze i jeżeli wykonamy rendering, cały realizm zepsuje wspomniany fakt unoszenia się detalu w powietrzu.

Szczególnie w przypadku skomplikowanych modeli, SOLIDWORKS może mieć problem z poprawnym wyliczeniem odsunięcia podłogi.

Nie mniej istnieją dwa narzędzia pozwalające skorygować położenie podłogi względem obiektu 3D. Pierwszym z nich jest przycisk Odsunięcie do geometriijego użycie ma sens, jeżeli podłoga jest w dobrej płaszczyźnie lecz nie przylega do dolnej ściany modelu.

odsunięcie podłogi

 

Druga opcja wymaga wstawienia płaszczyzny. Jednak jest ona o tyle uniwersalna, że można ją wykorzystać również w sytuacji, gdy płaszczyzna podłoża jest błędnie ustawiona. Czyli po wstawieniu dodatkowej płaszczyzny (dowolną techniką) można ją wskazać na liście rozwijalnej Wyrównaj podłogę z.

Marco de borde en parte

Su dirección de correo electrónico no será publicada.