創建動畫時同步幾個動作

你知唔知, 那… ?

Już w podstawowej wersji SOLIDWORKS możesz utworzyć prostą animację. Tak naprawdę może to być zwykła 動畫 lub tzw. 基本流量 uwzględniający wzajemne kontakty (ogólnie ma więcej możliwości).

Dziś postanowiłem pokazać, w jaki sposób dokonać synchronizacji ruchu w animacji. Jednak wspomniana synchronizacja może dotyczyć każdego elementu, który może być uwzględniony w animacji. Na przykład, jednoczesne obracanie modelu i ukrywanie komponentu albo jednoczesne powiększanie i rozstrzelenie.

Zobacz przykład.

Jeżeli w tym samym czasie chcesz pokazać ruch kilku części i nie da się tego od razu wykonać w rozstrzeleniumożesz to zrobić w animatorze. Taka sytuacja będzie mieć miejsce, kiedy są różne kierunki rozstrzelenia.

SOLIDWORKS動畫

Tworząc animację wybieram w kreatorze Rozstrzel, program rozłoży w czasie poszczególne kroki rozstrzelenia.

SOLIDWORKS動畫

Żeby wykonać synchronizację należy odszukać odpowiednie klucze i przesunąć je w taki sposób, by dany ruch miał miejsce w tym samym czasie.

SOLIDWORKS動畫

 

Po synchronizacji wygląda to następująco:

SOLIDWORKS動畫

留言

您的電子郵件地址將唔會被公佈.