Vet du, den där… ?
Już w podstawowej wersji SOLIDWORKS możesz utworzyć prostą animację. Tak naprawdę może to być zwykła Animation lub tzw. Ruch podstawowy uwzględniający wzajemne kontakty (ogólnie ma więcej możliwości).
Dziś postanowiłem pokazać, w jaki sposób dokonać synchronizacji ruchu w animacji. Jednak wspomniana synchronizacja może dotyczyć każdego elementu, który może być uwzględniony w animacji. Till exempel, jednoczesne obracanie modelu i ukrywanie komponentu albo jednoczesne powiększanie i rozstrzelenie.
Se ett exempel.
Jeżeli w tym samym czasie chcesz pokazać ruch kilku części i nie da się tego od razu wykonać w rozstrzeleniu – możesz to zrobić w animatorze. Taka sytuacja będzie mieć miejsce, kiedy są różne kierunki rozstrzelenia.
Tworząc animację wybieram w kreatorze Rozstrzel, program rozłoży w czasie poszczególne kroki rozstrzelenia.
Żeby wykonać synchronizację należy odszukać odpowiednie klucze i przesunąć je w taki sposób, by dany ruch miał miejsce w tym samym czasie.
Po synchronizacji wygląda to następująco: