你知唔知, że… ?
任何渲染一啲嘅人都可能遇到過線程嘅主題. 如你所知, 除少數情況外,唔執行3D物理線程. 具有此類線程嘅模型效率極低, 而且,呢啲螺紋唔適合喺附圖中顯示.
Nie chcę teraz na ten temat za dużo pisać – odsyłam do moich wcześniejszych publikacji.
然而,今天,我將寫幾句話, w jaki sposób pokazać gwinty podczas renderowania w SOLIDWORKS Visualize.
呢度嘅解決方案係使用映射到圓柱壁嘅適當紋理.
選擇正確嘅牆之後,選擇 質地 和 突出症.
你可以喺實體目錄中搵到螺紋紋理.
Następnie należy określić rodzaj mapowania – czyli nałożenia na ścianę. 在選項卡中 紋理貼圖 更改為 圓柱 並用XYZ旋轉調整位置. 通常,您需要旋轉一個角度 90 度 沿相應軸.
渲染之後,模型畀人嘅印象, 就好似佢哋實際上有一個線程. 記得, 呢個解決方案並不完美, 但喺大多數情況下就足夠了. 喺模型中物理製造嘅螺紋係最後嘅手段.